26. apr. 2023

Makeup look: Starcourt (Stranger Things)

I dag tidlig lagde jeg igjen en sminke. Var usikker på hva jeg skulle finne på, men fikk ideen om å hente inspirasjon fra Stranger Things igjen pga en konkret ting fra serien. Jeg tok inspirasjon fra jumpsuiten til Eleven/Jane fra shoppingscenen i sesong 3. 

Da jeg hadde sånn smått begynt trodde jeg først det bare kom til å bli noe tull som jeg ikke gadd å legge ut, men jeg syns faktisk helheten ble ganske kul likevel. Har også oppkalt looken etter navnet på shoppingsenteret fra serien som heter Starcourt mall. I bildene har jeg også brukt en t- skjorte i bakgrunnen med Starcourt/Stranger Things- motiv. 







Jumpsuiten jeg refererer til: 



Her er og en Halloween- look jeg lagde i fjor, inspirert av serien. 

2 kommentarer:

  1. Denne synes æ va veldig stilig :D Likte godt de fargerike detaljan og de hvite og svarte spiralan eller ka æ skal kalle det ^^
    Har jo ikke sett den scenen i Stranger things, men den jumpsuiten va kul :D
    Mine favorittbilda e nr 3 og 5 ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, jumpsuiten er kul :D Har sett man kan kjøpe en etterligning på nett, men jeg syns ikke den ser like bra ut :P
      Syns egentlig det er rart at du ikke har sett Stranger Things, føler at kategorien burde appellere til deg xD Du burde se den ^^

      Slett