13. apr. 2023

Makeup look: Sayang

I kveld, dvs onsdag 12. April, satte jeg med ned ved sminkespeilet igjen. Hadde egentlig ingen ideer når jeg bestemte meg for å lage noe, så jeg prøvde å tenke ut noe. Hadde først noe vårlig i tankene, helt jeg kom på dette som jeg har hatt lyst til å prøve ganske lenge, og det er jo forsåvidt noe vårlig! 

Prøvde å være litt kreativ med tittelen, men det mest kreative jeg klarte å finne på akkurat nå var ordet honning på et annet språk, denne gangen falt valget på Malayisk. 






2 kommentarer:

  1. Denne likte æ veldig godt :D Likte detaljan og fargan, likte og godt bildan her, va noe sånn fresht over de, klare ikke helt beskrive det, men likte lyset og sånt på de ^^
    Favorittbildan e nr 2, 3 og 5.
    Med en gang æ så tittelen skjønte æ ingenting av ka den hadde med looken å gjøre, før æ leste at det va honning på et anna språk xD passa med asiatisk tittel da for fikk en sånn asiatisk følelse fra bildan, pga lyset og blomster tror æ ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ble ganske fornøyd med denne selv.
      Åja, syns jeg tar ganske "typiske" bilder, blir liksom mye av det samme med bildene føler jeg xD
      Jeg tenkte aldri på at det passa med asiatisk språk sånnsett selv xD Valgte det siden det var det jeg fant som var litt spennende ord, på andre språk var det ganske kjedelig xD haha. Men bra det passa seg sånn da ^^

      Slett