24. nov. 2022

Another one of'em tattoo's

Som jeg nevnte i det siste innlegget fra september om ny tatovering så hadde jeg fått booket ny time allerede da til denne måneden. Dagen var i går, og denne gangen ble det en enklere og langt mindre tidkrevende tatovering. 



Det ble altså et potemerke med et lite hjerte med djevelhorn. Dette er en kopi av potemerket til vår Lucifer fra han var 4 måneder. 

Er vel noe klisjè å tatovere potemerket til sine kjæledyr, da spesielt hvis man har mistet ett. Det er jo ikke tilfelle for meg, men jeg har alltid vært veldig glad i og fascinert av katter og ønsket meg katt siden jeg var liten. Og denne katten har jo gitt oss mange gleder iløpet av den korte tiden han har levd og bodd hos oss, og det er jo uansett noe jeg kommer til å bære med meg videre i livet etter at han er borte.






Det eneste som er litt kjedelig er at ikke tommelen ble med i avtrykket. Gjorde flere forsøk på dette, men det var visst vanskelig å få til. 

2 kommentarer:

  1. Hadde glemt at du skulle ta en tatovering no i november xD men den va søt, koselig å ha så man alltid har et minne av dyret sitt, for mæ blir dyr på lik linje som for de som har barn på en måte. For et par uke siden va Cosmo alene hjemme i sånn 5-6 tima i strekk for første gang, og æ kjente ofte på at æ bekymra mæ over kordan han hadde det og gleda mæ bare til å komme hjem til han igjen <3 Så synes ikke det e teit å ta sånn type tatovering hvertfall ^^ den va stilig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D
      Jeg syns og den er søt ^^
      Og ja, jeg føler jo at Lucifer er barnet mitt, så blir litt sånn for meg og x) Kjenner det jo selv at jeg får dårlig samvittighet når jeg reiser fra han, egentlig uansett om det er snakk om et par timer eller lengre liksom, spesielt når han blir sittende på trappa å se på mens jeg kjører vekk .. :/

      Slett