10. aug. 2021

Sommershopping

Ja, her er en del nye ting jeg har kjøpt i sommer, blant annet fra shoppingen jeg nevnte i Kristiansand.


Genser fra Sport Outlet og solbriller fra Wish.

Kjempemyk og deilig genser, men solbrillene har ikke akkurat noen praktisk funksjon.



Joggebukse fra New Yorker.



T-skjorte fra New Yorker, jakke fra Blikkbox og solbriller fra Wish.


Veska kjøpte jeg på en butikk i Kr.sand på tilbud til 75,-. Husker ikke hva butikken het. Jakken kjøpte jeg på tilbud til 200,- fordi fargen passet veska fint og jeg liker stilen godt. 




Bukse fra Buksesmekken i Kr.sand. 



Bukse fra Floyd Outlet, genser fra Stormberg Outlet og solbriller fra Wish.

Buksa fant jeg på en Floyd outlet- butikk til kun 50,- og er nå egentlig den eneste Floyd-buksa jeg har som sitter skikkelig på. Alle de andre jeg har kjøpt tidligere er blitt for store til meg. Disse solbrillene har heller egentlig ingen praktisk funksjon ettersom de er for lyse til å dempe solen.





Hettegenser fra New Yorker.


Undertøy- sett fra New Yorker.



Avokado-sokker fra Monki og Friends-sokker og øredobber fra Wish.



Friends- munnbind og cookiejar fra Outland.



Smykke fra Wish.



Ariel- kopp fra Outland.





Pyntefigur som også er kjøpt på nett, men jeg husker dessverre ikke hva nettsiden het. Men tok en halv evighet å få den tilsendt, så jeg begynte å undres over om den noen gang skulle komme fram. Nydelig er den i alle fall! 



Crystal Puzzle kjøpt på suvenirbutikken på INSPIRIA science center i Grålum.


Og helt til slutt - en forsinket liten julegave fra min bestemor som jeg besøkte før Kr.sand- turen. Duftlys med en veldig god lukt og sommerservietter. 

2 kommentarer:

  1. Mange fine ting ^^
    Likte mye her!
    Spesielt den joggebuksa fra Newyorker (har sett på den sjøl der faktisk og hatt litt lyst på den, men ikke prøvd den enda xD), tskjorta med rev på fra Newyorker (den har æ ikke sett på Newyorker her faktisk :O hvis ikke hadde æ garantert kjøpt den allerede, elske jo reva xD Må se om æ finn den her :P), buksa fra Buksesmekken (artig navn på butikken forresten xD Va fint med sånn sløyfe nederst på beina på buksa ^^), jakka fra Blikkbox og Ariel-koppen ^^
    Likte også begge solbrillan, kule til shoot og sånt :D

    SvarSlett
  2. Ja, joggebuksa var veldig god i alle fall ^^
    T- skjorta med rev så på en måte kjent ut, så trodde kanskje at du hadde den, at jeg hadde sett den på bloggen din eller noe, men tydeligvis ikke da xD haha.
    Ja, jeg likte veldig godt buksa, de hadde mye fint der og mange forskjellige varianter av den buksa jeg kjøpte, blant annet med perler på sløyfene (men den var 200 kr dyrere), så jeg tenkte jeg kanskje kunne sette på perler selv i så fall :P

    SvarSlett