3. feb. 2020

Nyttår

Omsider kommer også litt bilder fra nyttårsaften og bursdagsfest for mine skjønne tvilling nevøer, som hadde bursdag 3. Januar.

Kjøpte meg en ny duk, som var litt mer nyttårs- preget, og dekorerte bordet kvelden i forveien.






Dagen etterpå ble det dekket klart for middag. 




Pappa gjorde seg til med pinnekjøtt- bein. 


Fikk ikke akkurat noen særlig gode bilder, men så ble jo etterhvert tid for fyrverkeri (og stjerneskudd). Selv hadde vi kjøpt et stort batteri som ga fra seg et ganske bra show, noe som jeg har på video som jeg også skal sette sammen snart. 





Siste bildet er et mislykket forsøk på å skrive 2020.. Men jeg klarte i alle fall å skrive forbokstaven min... Haha

Så skulle vi til min søster på Bjørkelangen og feire bursdag, så i den anledningen bakte jeg et par kaker. Ble ganske fornøyd med denne bløtkaken som jeg lagde marsipan-roser og sjokolade- dekorasjoner til. 





Bokstavene syns jeg så litt malplassert ut da, syns kaken var finere uten.
Kommer litt video fra denne feiringen og. 

Noen dager senere var det vakre perlemorskyer på himmelen.





1 kommentar:

  1. Fin kake ^^ enig i at den så bedre ut uten bokstavan, men e nok fordi den så litt voldsom ut med de også, litt mye pynt liksom :)

    Haha, så komisk bilde av faren din xD ^^

    Fine bilda av perlemorsskyan også :D

    SvarSlett