14. feb. 2020

Valentinsdag og morsdag

Da var vi godt inn i Februar, og det skjer egentlig ganske mye denne måneden. Vi har allerede passert morsdag, i dag er det valentinsdag, og om et par uker har jeg fødselsdag.. I tillegg til at det for et par uker siden nettopp var Patrik fødselsdag.

Vi kommer ikke til å gjøre noe mer spennende i dag enn å kose oss med mat, dessert og drikke hjemme, i og med at vi ikke har råd til noe fancy ute, så jeg bestemte meg for å dekorere litt her i dag for å sette litt stemning.












Så var det jo morsdag forrige søndag, og i den anledning lagde jeg en kake til mamma. Det var egentlig ment som en overraskelse. Jeg hadde bare nevnt det for stefaren min, men mamma er så nysgjerrig, så hun fikk visst mistanker da hun hadde spurt han ang om det ble noe kake og han hadde svart med "kake blir ordnet".. Så hun ringte meg og spurte personlig fordi hun ikke fikk ordentlig svar hos han. Så kake- overraskelsen ble jo ødelagt...



Men hun fikk i alle fall overraskelse i en liten morsdagsgave; to små fugler som jeg sydde kvelden før.




Ha en fin valentinsdag! 





2 kommentarer:

  1. Veldig fint og koselig dekorert ^^
    Kaka så god ut og fuglan va også fine :)

    SvarSlett