27. des. 2015

Et av årets siste innkjøp

Julaften var da i alle fall over for denne gang. Gleder meg allerede til neste år. Litt grunnet fordi jula ble ganske dårlig i år.. Både jeg og Patrik var syk på julaften, og to dager før julaften fikk vi problemer med bilen, så vi er uten bil og stuck i Sverige inntil videre. Ser fram til nyttårsaften og håper nyåret får en bedre start.

Innlegg med julegaver og det som har med jul å gjøre kommer senere. Har ikke fått alle gavene enda, så har enda en del å åpne, så venter til da slik at alt blir samla i ett innlegg.
Tenkte bare jeg skulle legge ut noen småting jeg har kjøpt de siste dagene.



Kubbelys som går på strøm. 19,- fra Rusta.



En morsom liten partyhatt med hvit og rosa extension. 39,- fra Coop Forum. 



En fin maske, som jeg har hatt lyst på lenge. 29,- også fra Coop Forum. 



2 kommentarer:

  1. Va ca sånn æ tenkte det kubbelyset sku være :p men sånt e fint så det vil æ også få tak i ^^ xD
    Partyhatten va litt morsom ja, haha :p
    Og maska va også fin :D Va faktisk billig også. Men Coop Forum? ka e det? aldri hørt om xD E det bare en matbutikk i Coop-kjeden? :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg vet ikke om det kanskje er billigere her enn i Norge, jeg, men i såfall kunne jeg sikkert kjøpt et til deg her :P Du kan omså sjekke på nettsidene til Rusta i Norge. Eh, jeg vet egentlig ikke xD Hadde ikke fått med meg navnet på butikken, men hadde kvitteringa med så sjekka på den :P Men tror den bare er i Sverige. Her har de jo og noe som heter Coop Konsum, som heller er ikke er i Norge :P

      Slett