22. des. 2015

Adventsgave: Leppestift; MOXIE

Fikk en liten adventsgave fra moren til Patrik dagen før vi reiste østover. Det var kjempekoselig!



Det jeg fikk var i alle fall en leppestift, som skulle være lilla. Hun visste at jeg ønska meg det. Når den kom på leppene så den egentlig mer rosa enn mørk lilla ut, men det kan lett fikses med en mørkere lipliner under. Synes uansett at leppestiften var kjempefin! Har faktisk brukt leppestift hver dag etter jeg fikk denne, av en eller annen grunn, men har ikke alltid vært denne da. Skal bruke denne på julaften tenkte jeg i alle fall!



Dette er bareMinerals marvelous MOXIE - Lead the way.



2 kommentarer:

  1. Den va fin :D Syns igrunn den så rosa ut på alle bildan, ikke lilla. Har du hatt på en mørk liner på bildan her eller? Den va uansett veldig fin da :D Og sikkert god kvalitet og ^^
    Synes det siste bildet av dæ va fint, du har så gode uttrykk i ansiktet på bildan dine. :p Du så litt "diva"-aktig ut liksom, med den gensern og uttrykket og alt xD det e ment positivt altså :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Selve stiften i seg selv ser mer lilla ut. Men det syns sikkert bedre i virkeligheten. Nei her er det uten lipliner. Tusen takk :-D ja, jeg liker å se sånn ut på bildene mine xD

      Slett