30. okt. 2015

Sondre's konfirmasjon

Dette begynner jo å bli en god stund siden nå, jeg er jo som oftest treg med slike ting.. Men nå syns jeg selv jeg har en gyldig grunn, i og med at jeg har vært mye opptatt med skole de siste månedene.

Her er i alle fall bilder og en film fra Sondre's konfirmasjon som var den 7. Juni.




















Her er filmen. Dette er bare kortversjon av filmen jeg har redigert. Jeg og Nathalie hadde litt underholdning med dans. En dans som jeg har lagt ut film av tidligere, som vi ikke har danset på mange år, så vi måtte øve noen ganger.. Det var veldig gøy å gjøre igjen, men jeg klarte å glemme meg litt bort når vi skulle framføre den, mens det gikk mye bedre på enkelte av øvingene..
Hadde jo laget en film til Sondre som jeg viste fram på dagen hans, med filmklipp fra barndommen hans til nå. Fikk i alle fall skryt for den etterpå, så det var jo koselig :)



Her er en annen film av dansen som er lagt ut tidligere..


1 kommentar: