17. okt. 2013

Snø, sminke og photoshoot

God dag!

Jeg hadde i alle fall rett ang. snøen.. På lørdag skrev jeg at snøen antakelig kommer til Tromsø snart, og tre dager etterpå så var den falt. Men det gjør meg ingenting, jeg liker snø. Synes snø er koselig, og elsker sånne tidligere vinter- formiddager hvor snøen bare daler ned.

Så, over til noe annet. Har jo hatt liggende en god del bilder en stund nå, og har endelig fått gått gjennom og redigert en del av de, så tenkte nå jeg skulle dele bilder fra en annen photoshoot jeg og Viveka hadde søndag den 6. Oktober. Sminken har jeg gjort på både Viveka og meg.

Bildene av Viveka har jeg tatt og det ene bildet av meg har Viveka tatt. Jeg ble ikke noe særlig fornøyd med bildene av meg, så har nesten ikke redigert noen av de. Mye av det skyldes fordi vi begynte seint og holdt på lenge etter det var blitt mørkt, og da blir bildene dårlige... :/ Ble bedre av Viveka siden jeg tok bilder av henne mens det enda var lyst. Jeg har redigert alle.


Klarte ikke helt bestemme meg for farger eller svarthvit på dette, så derfor begge to.




De 3 siste bildene er mest bare for å vise sminken.

Hva syns du?

- Jaqalynn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar