22. aug. 2013

Foto: Kattunger

Jeg tror det jeg fotograferte mest i sommer må ha vært kattunger. Den kattungen de allerede hadde (som var under 1 år gammel da), hadde født fire mindre kattunger :P Dermed hadde de 5 kattunger i hus. Da jeg først så de var de vel ikke mer enn 3-4 uker gamle. De vokste jo fort mens jeg var her, så her er en haug med bilder av dem fra perioden 10. Juni - 10. Juli, faktisk. :P

Det aller første bilde her er jeg aller mest fornøyd med da! Dette var den minste kattungen av alle sammen (og er fortsatt den minste), den har blitt grå i pelsen i senere tid og har et litt ødelagt ben, så den klarer ikke gå ordentlig... :/ Den har hatt det siden fødselen. Moren kastet den ut av kassa da den ble født, men stefaren min puttet den oppi igjen, så hun har tatt seg av den likevel.




Det var de mest fotografisk- pene bildene. Så har jeg noen som bare er søte, men ikke like pene...


De to siste bildene her er av den samme katten som på bilde nr 1 :) 



Sånn, det var finally alle! :P Ble mange...

Hva syns du?

- Jaqalynn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar