6. aug. 2013

Bilder fra Målselv

Jeg befinner meg nå i Målselv på filmcamp. Har vært her i ca 2 uker, reiser vel herfra på lørdag tror jeg. Har jo tatt en haug med bilder under oppholdet her, både av ting vi har laget i sammenheng med filmen vi produserer og under opptak osv, men det er ikke det jeg har tenkt å dele nå. Det vil komme en senere tid.

Det er kjempefin natur her, mye å se på. Som fotograf er jeg stort sett helt i ekstase når jeg ser så masse fine ting som jeg ser her. Det er helt klart noe annet å være her å se dette med egne øyne enn å se fotografier av det, det gir absolutt ikke samme følelsen. Men jeg vil likevel dele noen bilder jeg har tatt rundt omkring området her.



Dette bildet har dog Hallvard tatt av meg!


Dette bildet har også Hallvard tatt av meg. Dette stedet var som å se noe fra Løvenes konge 2, der hvor moren (den onde løven) til Kåvu detter ned og drukner. Jeg ville prøve å sitte på kanten der, og som man kanskje ser så er det en sprekk i siden akkurat der hvor jeg sitter. Visste ikke det før etterpå... Snakk om å riske livet. Var sikkert rundt en 30 meter ned.

Her er i alle fall fra mitt synspunkt.



Til slutt et par bilder jeg tok av Hallvard en tåkefull sen søndagskveld for en uke siden.

Det siste bildet jeg nå blir å legge ut, var helt spontant. Poppet plutselig en ide opp i hodet mitt mens Hallvard drev å jobbet med en sak, så jeg tok bare på meg noe jeg fant av kostymer her, gikk ned en skråning, hvor det også lå et vann dekket med tåke og fikk dette bildet.

Dette bildet la jeg også ut på gruppen "Unge fotografer Norge (13-25 år)" på facebook og fikk overraskende gode tilbakemeldinger og mye likes. Har til nå fått 835 likes på det. Overraskende i og med at bildet ble tatt helt spontant. 






Hva syns du?

- Jaqalynn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar