20. aug. 2013

Foto: Hallvard gjør ting han ikke kan

God kveld!
Har fortsatt en haug med bilder liggende som som jeg skal redigere ferdig å legge ut. Ikke ferdig med den store mappa fra i sommer, enda, og var å tok noen bilder og film med Viveka i går også.

Skal publisere noen bilder fra den mappa fra i sommer, og det er noen portrettbilder som Hallvard tok av meg. Jeg gav han en utfordring, hvor han skulle kle meg opp og komme med ide til sminke, så skulle han få gjøre alt av innstillinger og slikt selv.

Resultatene ble jo ikke så verst!?



Det første bildet har han redigert stort sett selv, men han kan jo ikke de redigeringsprogrammene, så jeg hjalp han jo underveis. Ville han skulle velge ut å redigere bildene helt selv også, men han gjorde ikke det, så da fikk jeg ta meg av de andre. 

Hva syns du?

- Jaqalynn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar