8. mars 2024

Makeup look: One cake older

Her er en sminke jeg lagde for noen dager siden. Prøvde å finne på noe bursdags- relatert denne gangen, siden jeg hadde bursdag forrige uke. Hentet inspirasjon ut fra bursdagskake, men klarte ikke helt å visualisere ideen jeg fikk, så det ble litt improvisert, er dermed ikke helt fornøyd heller. Her er en bursdagslook jeg lagde i fjor, som jeg selv likte bedre!







Jeg fikk ideen om å prøve og ta noen bilder med krem, men det ble stortsett bare tull, så det siste bildet er bare et av forsøkene på dette. 


3 kommentarer:

  1. Søt look ^^
    Følte kanskje ikke den hvite delen minte så mye om kake, vet ikke om det va meninga heller da, men likte kakelys og jordbær-detaljan ^^
    Likte også resten av sminken i sin helhet!
    Tror også æ likte best looken fra i fjor ^^
    Favorittbildan her e nr 1, 4 og 6 (synes detaljen med kremen va stilig, har faktisk tenkt på å bruke det i en look sjøl, men i en helt anna type look da xD)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det skulle jo ikke ligne en kake sånnsett xD Brukte det bare som inspirasjon, derfor så det ble bare noen kake- elementer (krem, jordbær og kakelys).
      Bilde 1 var en av de jeg likte best og ^^

      Slett
  2. Ååh, ja ga mer mening at det hvite skulle være krem forsåvidt xD ^^
    Hadde kanskje gjort sæ med noen drypp av den kremen flere plassa, hadde gitt enda mer helhet i det ^^

    SvarSlett