1. nov. 2023

Halloween 2023; Makeup, kostyme og dekorasjoner

Lagde en sminke i går også, som jeg bar utover kvelden i kombinasjon med et kostyme. Det ble atter en gang en sugarskull, bare noe litt annerledes da jeg faktisk valgte å male meg svart for å matche kostymet litt bedre. Denne looken tok ganske lang tid pga mye detaljer. Tegnet til og med sløyfer siden det er sløyfer på drakten! Her er i alle fall resultatet.






Var forøvrig ikke noe snø dagen før disse bildene ble tatt, men kom plutselig mengder med snø i løpet av et døgn. 





Her er også noen dekorasjon ved inngangspartiet, først noen ballonger jeg ordnet kjapt. Også en Halloween- krans på døra som jeg lagde for et par år siden, pluss selvfølgelig et gresskar igjen.




Prøvde meg på Little Nightmares- tema denne gangen, men jeg ble ikke helt fornøyd. Jeg tenkte litt feil på den ene hånda hennes, så det kan se ut som at hun enten rekker finger eller gir tommel opp.. Det var aldri meningen. Også er det vaktmesteren og kokken som bare skal være "skygger" i bakgrunnen, men vaktmesteren ble lite synlig, også hadde gresskaret en råtten flekk over hodet til vaktmesteren, så det ble ikke helt vellykket å skjære i. 



Lagde en rask sminke på lørdag og, da vi hadde fått beskjed om at de nærmeste nabo- ungene skulle komme innom for knask eller knep denne dagen istedet for i går. Den looken lagde jeg veldig kjapt bare for å ordnet meg litt for dem, så tok bare noen raske bilder av den med telefonen. Her er den også.



Lagde en sminke i kveld også, men den blir ikke lagt før tidligst i morgen.

1 kommentar:

  1. Veldig stilig, både drakten og sminken :D Du fikk sminken veldig bra gjennomført og matchende med drakta ^^ likte alle bildan ute i snøen, men favorittan av de e nr 1, 2 og 5.
    Va søte de ballongan og likte også gresskaret ^^

    SvarSlett