3. feb. 2022

Foto: Besøk i Nesbyen

Forrige uke ble det en litt spontan tur til Nesbyen. Dro å besøkte en venninne og tidligere pole- instruktør, Heidi. Overnattet der fra torsdag til fredag, og der gikk tiden til prating, kaffedrikking, pole og litt mat innimellom - og selvfølgelig litt fotografering. Veldig koselig var det i alle fall, og hadde ikke sett henne på flere år, så det var veldig fint å se henne igjen. 

Her er noen bilder jeg tok langs veien og under oppholdet.








Var og veldig fint å kunne prøve seg litt på polestanga igjen, siden jeg ikke har gjort det siden vi flyttet i 2019. Tok faktisk med meg min egen polestang og, fordi jeg håpet Heidi kunne gi meg en rask instruksjon på hvordan jeg satte den opp, siden det var gått i glemmeboken, så det ble og gjort. 

Så prøvde vi oss på et par pole- doubles.




Hadde og en liten pole- shoot i bedre lys dagen etterpå, som jeg legger ut senere når jeg har redigert ferdig bildene. 

4 kommentarer:

  1. So gøy! Var veldig kjekt at du kom på besøk. Håpar du kjem att neste gong eg er heima :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med sånt besøk :D va søte de bukkan/geiten (?) ^^
    Stilige pole-doubles og, likte spesielt godt det første bildet ^^
    Må ha vært godt å prøve pole igjen etter så lang tid :D Kjente sjøl kor digg det va å få vært på svømming igjen og det va jo ikke like lenge siden som pole for dæ. Har jo ikke fått vært på svømming siden før jul pga nedstenging og sånt, så det va veldig digg å være tilbake der (på onsdag som va) :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var veldig koselig :D
      Og ja, veldig fint å pole litt igjen. Har tenkt å få satt opp stanga mi hjemme nå sånn at jeg kan trene litt fremover, men har ikke gjort det enda x)
      Svømming er jo og digg å drive med, men har blitt lite av det for meg og, fordi jeg syns det blir litt kjedelig alene så da har valget ofte falt på treningsstudio istede. Men jeg fikk lyst til å svømme nå, når du nevner det x) Må få med meg Patrik på det i løpet av uka :D

      Slett