1. feb. 2022

Handmade by me

Her kommer et lite bildedryss igjen av kreasjoner som har opptatt tiden min i løpet av det siste halve året.


Søtt lam! Denne har jeg heklet to stykker av og gitt som gaver. Blir nok å lage en til meg selv også en dag. 



Og en søt, liten harepus med kjole. Denne gikk og som bursdagsgave til ei lita jente. 



Snømann i friske farger.






Julegåsen Anton! Morsom type.




Lue som jeg heklet av garn jeg fikk i adventskalender.




Pannebånd og pulsvarmere.




Duk med rev og sommerfugler som jeg heklet som bursdagsgave til Viveka. Mønsteret på denne har jeg tegnet selv. 



Og noen flere runde duker.





Nå må nyåret samarbeidet jeg og mamma om disse putene. Sydd av stoffet Angelstad fra Rusta. Det var hovedsakelig mamma som sydde, mens jeg tegnet maler og klipte hjortene ut i stoff.





2 kommentarer:

  1. Mye fint her, så flink :D
    Likte spesielt lammet (sånt vil æ og ha *-* haha ^^), snømannen (sånn kunne æ også tenkt mæ ^^) og julegåsa, så søt xD :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk ^^
    Ok, skulle vel egentlig ha notert meg en liste over ting du ønsker deg av det jeg lager. Oppdaga på tidligere innlegg ting du har kommentert og, som jeg har glemt bort xD haha

    SvarSlett