29. mars 2021

Sminkehjørnet

Som jeg nevnte i innlegget jeg skrev etter vi flyttet inn sommeren 2019, at jeg hadde ambisjoner om sminkehjørnet mitt nede i kjelleretasjen. Dette er mer eller mindre kommet på plass. Dette skjedde i små steg om gangen, og har tatt tid, men slik ser det altså ut per i dag.


FØR:


ETTER:



FØR:


ETTER:


Jeg har fått hengt opp 3 hyller hvorav 2 av dem er laget selv utav gamle møbler. Så har jeg malt bokstaver og en stjerne med lys som staver MAKEUP, og sminkedukken jeg fikk i bursdagsgave som 6/7-åring har fått en hårklipp og pryder hyllen. 








Har jo ikke blitt så mye sminkelooks de seneste årene, og hovedsakelig er det fordi det har vært veldig uinspirerende for det første, og andre ganger når jeg kjent at jeg er litt inspirert har det ofte kommet noe annet i veien. 
Slik som nå har jeg hatt en sminkeidè i hodet i over en uke, men ikke fått anledning til å gjennomføre den, men det kommer!

1 kommentar:

  1. Veldig fint du har ordna det ^^ mange stilige detalja.
    Har jo vært helt tørke på sminkelook-fronten hos oss begge lenge no :/
    Glede mæ til å se hvis du får lagd en look snart ^^

    SvarSlett