30. okt. 2020

Halloween is upon us

 Ja, som overskriften sier - i morgen er det Halloween, og da kan man jo kanskje forvente litt unger på døra. Sansynligvis ikke i like store mengder i år som vanlig, men jeg vet i alle fall at de nærmeste naboungene kommer, så jeg tenkte å gjøre meg forberedt med en liten sminke i morgen. 

Har faktisk gjort en sminke i dag og, men mer om det senere! 

Kjøpte spontant et lite gresskar på butikken her om dagen, fordi jeg hadde lyst å skjære et design i det og sette på trappa med lys, og det er faktisk første gang jeg gjorde det i går. Her er resultatet.. 




Når mamma fikk se dette, så ville hun også ha og spurte om jeg kunne hjelpe, samtidig foreslo hun å lage et til Kjersti også, så da ble det slik. Så da har jeg hittil skjært ut 3 gresskar i løpet av mine år. Sansynligvis blir det flere! 

Her er mamma sitt


Og Kjersti sitt



Pyntet litt mer hjemme, med det lille jeg hadde av det som kunne ligne Halloween- pynt.






Også til slutt et bilde jeg tok for noen uker siden, som er litt Halloween-e



Happy Halloween!

4 kommentarer:

  1. Så stilige gresskar :D likte aller best det første ^^
    Så fint ut med pynten. Har ingen Halloweenpynt sjøl.
    Blir ikke noe spesielt som skjer her i år, men vurdere å lage en Halloween sminke eller noe, får se ka som skjer :)
    Det skare bildet der va stilig, ka e det for noe? En slags shot?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! ^^
      Ja, jeg likte best det første selv x)
      Jaa, lag Halloween- sminke :D

      Skare bilde? haha xD Ja, det er en shot, bestående av Midori med Baileys på toppen, så var det meningen å dryppe Grenadin oppi så det blir sånn stilig effekt, men fikk ikke noe bra bilde av det x)

      Slett
  2. Haha, siste bildet skulle det stå xD
    Ååh, vet ikke ka de tingan du nevne e engang xD Midori og Grenadin ;p
    Men va jo stilig effekt allerede oppi glasset da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, regna med det var det det skulle stå xD

      Midori er melonlikør, og grenadin er en fruktsirup x)

      Slett