3. okt. 2020

Foto: Ekorn

Som jeg nevnte i et tidligere hage- innlegg så hadde jeg kjøpt meg et dekor- ekorn til å ha i hagen, i mangel på ekte vare. Jeg er jo så misunnelig på naboen som har levende ekorn som springer mellom i trærne rett utenfor stuevinduet, ser dem hver gang jeg er der borte og har hatt lyst å ta bilder av dem. 

Til tross for at jeg ikke har vært helt motivert til å prøve, fordi jeg ikke trodde jeg kom til å få noe særlig gode resultat i mangel på en god zoom-linse. Kommer egentlig ikke nært nok med min 40mm linse til at det blir gode, skarpe bilder. Men til tross for det så ble ikke resultatet så veldig gærent, ble uansett noen koselige høstbilder. 

Dette er forresten ikke høyoppløselige bilder, så originalene er skarpere enn disse. 



4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilda, skikkelig høststemning 😍 Ekorn e så søte, e gøy å ta bilda av dyr 😄

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Ja, ekorn er kjempesøte. Kunne gjerne hatt et som kjæledyr x)

      Slett
  2. Ja, farmor hadde jo faktisk et Ekorn som et slags kjæledyr 😄 Va et ekorn som pleide å komme inn til ho ofte så sprang den i sofaen og gjemte kongle i blomsterpotten xD ho kalte det for Einar 🤣

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, hørtes jo kjempekoselig ut 😄🤩

      Slett