21. sep. 2020

Fairies & Lilies

Enda et hageinnlegg, og trolig årets siste. Jeg ryddet litt i hagen i går, blant annet tok vekk litt pynt og sommerblomster som ikke overvintrer og tømte ut fra vannspeilet mitt. Så disse bildene er tatt for en måneds tid siden.

Tidligere har jeg og lagt til blant annet noen alver i pottebestyret mitt som jeg ordnet for en stund siden.











Vakre liljer, som jeg planta ned som løker i Mai. Oppdaget plutselig at de hadde fått knopper og dermed blomstret noen dager etterpå. De er dessverre avblomstret igjen nå, men de kommer vel tilbake neste år. 


Og til slutt et makrobilde av noen sommerblomster med regndråper på, som jeg hadde i bedet.

2 kommentarer:

  1. Veldig fint 😍 likte godt bilde nr 5,va så fin stemning med den lysgreia 😍
    Stilig macro-bilde også ^^
    Har sett sånne alvefigura på Wish sjøl, de e søte ^^
    Like lilje, de e fine, spesielt vannlilje, det må du få 🥰 (om du ikke har det allerede xD)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja, liker og det bildet, men det er faktisk tatt med mobilen x)
      De alvefigurene er fra Wish, ja ^^
      Jeg har bare falske vannliljer i plast, er tydeligvis vanskelig å få tak i ekte x)

      Slett