29. juli 2020

Roser, ekorn og hagegnomer

En liten hageoppdatering siden forrige gang. Har ikke skjedd veldig mye, men har planta en rosebusk, samt satt opp en rosebue og ellers lagt til litt småting, også kan man jo se at det har skjedd litt mer i bedet etter de forrige bildene.






Lekte meg også litt med makro. 





Så har småfuglene bestemt at jeg skulle få et solsikkebed rundt stolpen til fuglemateren, ettersom de har vært der og planta, samt noen i bedet også. Men jeg skal ikke krangle med de, ble jo fint.



Også har jeg fått en søt, liten kompis. Skulle gjerne hatt ekorn springene i hagen, men har ikke vært så mye av det, men denne stikker i alle fall ikke av. 


Men denne derimot - var fæl å stikke av når jeg kom med kameraet.. 


1 kommentar:

  1. Jeg har også en interessant artikkel om hagenisser https://znk-mos.ru/vi-lager-figurer-for-en-sommerbolig-og-en-hage-med/

    SvarSlett