8. aug. 2019

Monster Truck Stunt Show

Ja.. Er lenge siden jeg har gitt noe lyd fra meg igjen. Skyldes fortsatt flytteprosessen. Ting har gått veldig i ett de siste 3 ukene. Har flyttet og kommet oss mer eller mindre på plass, men gjenstår en del god del enda, og så langt trives vi veldig godt. Leiligheten på andre siden av landet er solgt, så ting er i alle fall i skjønneste orden der.

Samme helgen vi overtok huset, tok jeg med meg Patrik og min største lillebror, Sondre til Hamar for å se Monstertruck stunt show.

Jeg så det sammen med Sondre og min stefar da var jeg rundt 15 år, og siden den gang har jeg hatt lyst å se noe slikt igjen. Kom tilfeldigvis over en parkert monstertruck på Gjøvik, med skilter om show. Uheldigvis skulle showet på Gjøvik være på en dag vi ikke hadde mulighet å se det, men fant også heldigvis ut på nett at de skulle holde showet også på Hamar noen dager etterpå.

Hadde selvfølgelig med meg kamera, så ble noen bilder. Også har jeg satt sammen en liten film med klipp tatt med mobilkamera.





På de to neste bildene henger det altså en mann bak på bilen gjennom flammene. Kan såvidt se han hengende etter på bilde nr to. 




På bildet og GIF-en under ligger det en mann på panseret med hodet først gjennom flammene.

















Under showet ble det spurt etter fire sporty damer til å være med i en bil å kjøre på to hjul, altså slik som på bildet nr 3 ovenfra. Det er jo ting som jeg normalt sett ikke våger å ta del i pga blyghet, men innvendig skriker jeg egentlig etter å være med på slike "vågale" ting. Skulle gjerne vært med på enda mer vågale ting hadde jeg hatt mulighet, men er ikke alt som lar seg gjøre. 

Samtidig må man være ganske rask i avtrekkeren for å få mulighet når sjansen byr seg, derimot denne gang var det mye nølig fra alle, ikke bare meg. Jeg bestemte meg plutselig for å gå ut på banen og trodde faktisk jeg var først ut, men det var tydeligvis en dame ved siden av som bestemte seg omtrent samtidig til å være med. Denne delen kan sees i filmen fra 1:13 til 2:22. 



1 kommentar:

  1. Mange stilige bilda og gif'a :D
    Kult at du ble med å sitte på i den bilen da ^^ så gøy ut.

    SvarSlett