14. aug. 2019

Film: London 2019


Må jo bare le av meg selv... Tok visst litt tid med denne filmen likevel, til tross for at jeg skrev i siste bilde innlegg jeg la ut om London at jeg skulle prøve å være raskere med denne enn med Kreta- filmen..

Trenger jo egentlig ikke forklare meg mer, siden det er nevnt opptil flere ganger den siste tiden. Utenom de få gangene da jeg har hatt tid, men ikke energien.

Her er den i alle fall!




Nå reiser vi faktisk på ferie igjen på lørdag.. Innså nå at jeg reiser på ferie like etter jeg er ferdig med den forrige feriefilmen, så dette bare fortsetter å balle på seg.

Jeg føler meg egentlig ikke klar for noe anstrengende ferietur akkurat nå, pga alt stresset rundt denne flytteprosessen. Men den har vært booket og klar i snart ett år. Ironisk at man ser på en ferie som anstrengende og slitsom, men slik blir det ofte.. Sansynligvis får jeg et annet innblikk når vi kommer dit.

1 kommentar:

  1. Ser ut som dåkker har hatt en fin tur, mange stilige klipp av byen ^^
    Savne London litt når æ ser film derfra ;o

    SvarSlett