19. juli 2018

Heklede bikinier og dyr

Oi oi, er et par måneder siden jeg har blogget nå.. Har vært mer for opptatt av sommer og sol de siste månedene framfor å sitte med datamaskin på fanget.

Tenkte jeg skulle dele noen ting jeg har heklet de siste månedene :)




En hvit, liten rev, som jeg ble veldig fornøyd med. Her var jeg nødt å endre på oppskriften for å få den vesentlig mindre enn den jeg hadde lagd tidligere. 



Enda en rev som jeg heklet til Kjersti, siden hun ønsket seg en :)



En ugle. Fortsatt veldig usikker på om jeg skal beholde fjærene som ører, eller bytte dem ut med noe annet...?



Bikini - til Henriette :) 




Enda en bikini - til meg selv. Alt det som er heklet i lyseblått har jeg diktet selv, så dette er en Lynn spesial.. Haha. 

Så måtte jeg nesten få noen bilder for å vise hvordan den ser ut på :)






1 kommentar:

  1. Likte alle de tingan ^^ søte reva og ugle :D og fine bikinia!

    SvarSlett