18. mars 2016

Super- Reian ++

Jeg og Viveka har atter en gang hatt en koselig solfyltdag i Bergen by med såre føtter og slitne lommebøker... :P
Jeg dro dit med hovedsakelig tre mål; Besøke en spennende butikk som har vi vært på en gang tidligere (men hadde ikke penger den gang), og kjøpe et par ting for Patrik.

Her er innkjøpene fra i dag. De første er fra den spennende butikken, som heter Super- Reian, som fins i Strandgata, gågata. Fine og billige ting der.




Søt pynte- sykkel. Planten/pynten oppi har jeg lagt der selv, så den fulgte ikke med altså.. :P



Drage- "earcuff".



Teip og pynt til neglene.


Lilla mascara. Blir spennende å teste ut. 

Så kjøpte jeg tre helt enkle langarma gensere på Cubus. Har lenge følt at jeg har trengt slike. 

Og til slutt denne gode genseren med hals, som jeg og har hatt lyst på lenge. Denne fant jeg på tilbud :D

Så fikk jeg pakke hos mamma i posten, med puter hun hadde lagd til meg og Viveka. Kjempefine!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar