8. mars 2016

En dag på Lagunen

Har vært ute hele dagen å farta med Viveka. Var en tur på Fretex og deretter på Lagunen storsenter, og det er faktisk første gangen jeg var der i dag. Handlet meg en del ting, selvfølgelig.. Egentlig litt for masse..

Her er først og fremst tingene fra Fretex.

En krukke til å ha pasta i. Trenger egentlig flere slike til blant annet ris, spaghetti, mel og sukker. Men det får bli senere :)






Game of Thrones- kjole med motiv av jerntronen. Denne kommer fra Black Milk Clothing, en nettshop hvor jeg har hatt lyst å bestille masse klær fra, men hittils har jeg bare fått kjøpt Game of thrones- tightsen jeg har på meg på bildene og. Var så heldig å finne enda en ting fra samme kolleksjon billig på Fretex :D





En veldig stilig vest fra Fretex. Buksa har jeg også kjøpt i dag på Floyd. Den var dyr, men absolutt verdt det. Har en sånn bukse fra før, bare i et annet tøy og det er den mest behageligste buksa jeg noen gang har hatt på meg. Måtte bare ha en til. Tok det som en bursdagsgave fra bestemoren min siden hun gav meg bursdagspenger. 


Til slutt noen artikler fra Vita; Harmoni Make up remover og Face mist, og Make up brush cleanser. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar