10. mars 2016

På Iskanten

På tirsdag var jeg, Viveka og Henriette på iskanten ishall. Jeg og Henriette har snakket lenge om å dra dit å stå på skøyter, siden vi begge to liker det, og er sjelden vi finner noen som vil være med som er interessert i det ellers. Viveka sto ikke på skøyter, hun var bare der å så på, filmet og tok bilder. Henriette ville dog ikke være med på bilder eller film, så da ble det bare meg.
Synes i alle fall det var veldig koselig :D Lærte Henriette teknikken med å gå bakover, slik som jeg gjør i et lite punkt i filmen.

Sist jeg sto på skøyter var April 2014, så det er faktisk bortimot 2 år siden. Det gikk opp for meg for noen dager siden. Til tross for det, gikk det igrunn ganske greit. Men det ene som irriterer meg nå er tanken på hvor langt jeg kunne kommet til nå om jeg hadde fortsatt disse to årene... Det er en ting som stadig går igjen i livet mitt, og det irriterer meg like mye hver gang.






2 kommentarer:

  1. Det var veldig koselig ja :-D
    og veldig glad for at jeg nå hvertfall kan stå litt bakover. Takk for hjelpen ;-)
    Når vi (jeg) blir litt bedre kan jeg være med på bilder og film, hehe.
    De bildene av deg ble veldig fine da! og stilig video ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi må gjøre det igjen snart :D
      Bare hyggelig ^^ Du får bare trene videre så setter det seg fort ^^
      Takk :)

      Slett