15. mars 2016

IKEA- tur

I dag har jeg vært på en veldig koselig handletur i Åsane med Viveka.

Blant annet en tur på IKEA, hvor vi handlet litt småting, og spiste middag :) Og jeg fikk latterkick fordi jeg putta kake i lommeboka... Tror ikke jeg hadde godt av den eplejuicen jeg drakk.. (antakelig sukkeret i kaka... ) Måtte jo ta med meg kakerestene hjem, så surra den inn i serviett og putta i lommeboka..




Et fint dekorasjonsegg fra Nille 139,- som nå står til pynt inni et klokkefat som jeg fikk hos svigermor i bursdagsgave :)


Tang (2 stk - 109,- pr stk) som jeg har trengt lenge nå til å fikse ødelagte smykker bla. Og en AUX- kabel, siden Patrik alltid stikker av med den som jeg pleier å bruke i bilen. 60,- hos Clas Ohlson. 

Dekor fra Nille og Europris. Ca 45,- og 35,- 

Og videre det jeg kjøpte på IKEA..


Oppbevaringsbokser 25,-


To nye krukker til pasta. Krukka jeg kjøpte på Fretex la jeg ris på istede. Den til spaghetti kosta 39,- og den med makaroni kosta 29,-


To bokser som var ett sett, som jeg har hatt mel og sukker på. 49,-



Og en til slutt en pakke med potpurri. 12,- 

Kjøpte også et dørslag til 19,-, som er ettelengtet her i hus, men glemte å ta bilde av den. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar