19. jan. 2016

Utekveld / Karaokekveld

God kveld!

Jeg hadde en liten utekveld på torsdag også sammen med Viveka og et par kompiser. I den anledning så pyntet jeg meg litt. Satte opp håret i 3 hestehaler og krøllet dem med den nye krølltanga og danderte rundt. Syns den ble ganske fin :) Men jeg klarte å brenne meg i panna med krølltanga samtidig, og det var ikke så godt..





Her er noen få bilder fra kvelden og.



Det ser ut som vi drikker stort, men jeg drakk ikke. Gjør så og si aldri det når jeg på sånn tur, i og med at jeg har bilen med meg og har heller ikke penger til sånt. Så da blir jeg sittende å drikke cola hele kvelden. Men vi koste oss i alle fall med karaoke hvor vi sang med for full hals. Det var gøy!
Takk for en koselig kveld, Eirik, Viveka og Sebastian! :)

2 kommentarer:

  1. Det va en veldig koselig kveld ja :D vil gjenta det snart *___*

    Og håret ditt va stilig den kvelden ja :D

    SvarSlett
  2. Ah, så kos! Virket som en veldig fin og gøyal kveld ja. Håper dere har flere karaoke kvelder jeg kan bli med på, heheh ;-D og digger håret ditt. Veldig stilig og pent på samme tid ^^

    SvarSlett