19. jan. 2016

Photoshoot; The case is waves

Viveka har vært hos meg omtrent hele helga. Vi hadde en liten photoshoot natt til lørdag. Ellers så har jeg faktisk kost meg maks i helga, vi var 5 stykker her natt til søndag. Så jeg vil egentlig bare si tusen takk for en kjempekoselig helg til dere som var en del av den! :)

Anywho... Her er bildene Viveka tok av meg. Make up og hår er gjort av meg.






Jeg ordnet Viveka sitt hår og tok bilder av henne også. Her på hennes blogg kan du se resultatene :)

3 kommentarer:

  1. Likte best de 3 siste bildan :)
    Håret her e jo litt sånn "resta etter gårdagen" xD men det e fint sånt. Når det e litt mer naturlige krølla :D

    SvarSlett
  2. Ja det er sant nok :P Men ska legge ut bilder av håret fra torsdag senere da jeg først ordna de krøllene :P Ja ok, favorittene mine her var det første og to siste :P

    SvarSlett
  3. Så fin makeup, og kjempe stilig hår og bilder :-D hørtes ut som en koselig kveld du hadde natt til søndag også (;

    SvarSlett