13. jan. 2016

Nails: Pink with a twist

Lenge siden jeg har lagt ut noe slikt nå, men lagde omsider et enkelt negldesign i dag. Ville egentlig bare teste ut den nye lakken min fra H&M, men så fant jeg ut at jeg ville gjøre noe ekstra, så satte på noen rhinestones i tillegg. Syns selv det ble veldig fint :)



Selvfølgelig så er lakken blitt litt ødelagt nå, fordi jeg har ikke tålmodighet å sitte og vente i 3-4 timer  (ja, såpass lang tid tar det..) på at det skal tørke helt.. Begynner jeg å gjøre ting når jeg TROR det er tørt, så blir det sånn fordi lakken ligger på neglene som en sånn seig masse. Sinnsykt irriterende! Tror jeg har fått neglene perfekt ÈN gang når det gjelder det at de faktisk er 100% tørt før jeg gjør ting.

2 kommentarer:

  1. Hadde faktisk litt lyst på den neglelakken æ også, men så orka æ ikke bruke penga på det akkurat der og da ;P har vel sett på den før også mene æ. Fin e den iallefall :D og alt blir så ekstra fint med litt "sparkle" haha. ^^ Fint gjort.

    SvarSlett
  2. Så pent dette var! Og er som deg og begynner å gjøre ting når jeg tror lakken er tørr, også er den sjeldent det ;o

    SvarSlett