11. mars 2013

Braids

Jeg har blitt litt inspirert, så derfor har jeg begynt å eksperimentere litt mer med håret mitt i det siste. Jeg syns aldri jeg har vært noe særlig flink med hår, kan se utrolig mye rart man kan gjøre med håret, som jeg ikke fatter hvordan de får til. Men jeg tror at jeg har et hår som er vanskelig å jobbe med på en kreativ måte, for det er ganske så tynt, og er forskjellige lengder på det, så man får ikke opp absolutt ALT håret i en helt ordinær hestehale eksempel, engang.

Uansett..
Her er et par fletter jeg ordnet på meg forrige uke.

Flette 1

Her har jeg satt opp øverste seksjon av håret i en liten hestehale og brukt Topsy tool- metoden (ja, jeg vet.. tutorialen jeg akkurat linka til er vanvittig dårlig..). Deretter har jeg fletta hestehalen i tre små fletter, og to større i den nedre seksjonen. Til slutt har jeg flettet alle 5 flettene sammen. 


Flette 2

Her har jeg igrunnen gjort litt av det samme. Lagde en fiskeflette fra venstre, hele veien over til høyre side og fletta den videre nedover. Fletta også en fiskeflette bak øret og videre nedover. Deretter fletta jeg tre mindre fletter av det gjenværende håret og til slutt fletta de sammen. 



Synes igrunn det ser ganske bra ut, om jeg får si det selv, men de småhårene irriterer meg. Som alltid så kunne det vært bedre.

Hva syns du?

- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar