4. nov. 2012

Nathaniel Leander's dåp 28. Oktober

God kveld! Nå har jeg faktisk endelig fått gjort ferdig bildene fra dåpen. Det er noen ganske dårlige her også, vil jeg påstå, men tar de med som dokumentasjon! Det skal også nevnes at jeg har gjort bildene i dårligere kvalitet enn originalene.

Stolt bestefar!

Stolt mor!


Og sist, men ikke minst - en stolt oldemor! Dette var første møtet mellom dem :) Og jeg er VELDIG fornøyd med disse to bildene. Ingen redigering overhodet på dem.

Litt av den fine dekorasjonen til Connie :)


Nydelige, lille Nathaniel. Ordentlig fornøyd med dette bildet også! 

Den utrolig fine, men dyre dåpskaken!



Er selvfølgelig også en stolt far med! 

For ikke å snakke om en stolt tante! :)


Haha.. Jeg ler faktisk like godt hver gang jeg ser dette bildet. Det er så ur-komisk. Både jeg, Nathalie og Frøydis sto å lo når vi skulle ta bilder av han på denne måten. Gikk ikke helt som planen - kommer noen mye bedre bilder senere. 

Gaah, jeg så ikke noe bra ut på dette bildet, men det får jeg vel bare leve med.. 


Outfit- bilde. Brukte disse skoene! :D Men au! - de var vonde å ha på i lengden. 


Gaven fra tante Lynn :)

Her er forøvrig et siste bilde fra kirka, som Frøydis tok.

Ble en god del bilder.

Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar