5. juni 2010

Mitt forbilde

i går fant jeg faktisk ut hvem mitt forbilde er innen dans. Og det er Madeleine Bjørlo. (Så sant jeg ikke tar feil).

Her er den første filmen jeg så av henne og det første jeg tenkte da var

"Pokker, den kontrollen hu har. Hun er utrolig!"





Og denne nesten filmen er fra Aprilmesterskapet i år, 2010 hvor jeg filmet henne. - UTEN å vite at det var henne. Kjente ikke igjen drakta akkurat der og da, før i går. Nå må noen piske meg om jeg tar feil, om det er en helt annen enn Madeleine og bare samme drakta! - Men hun er i alle fall minst like god i så fall! Husker jeg sa til pappa da jeg så henne:

"
Sjekk hu i rosa drakt! Hu er helt utrolig flink!"






Digger måten hu danser på, hu har skikkelig god kroppsbeherskelse!

Hva syns du om Madeleine Bjørlo?
Hvem er ditt forbilde?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar