19. sep. 2021

Oppfriskning av blått hår

God søndagskveld!

Etter forrige gang jeg fikk farget håret har fargene blitt veldig utvasket og bleket etter mye turing i solværet i løpet av sommeren, derfor bestilte jeg et par flasker med hårfarge for å friske det opp litt. Har brukt fargene Blue Jade og Violette fra Crazy Color. Tanken var at å få det litt mer lilla igjen, men den lilla fargen jeg brukte ble mer mørkblå, men resultatet er jeg ganske fornøyd med likevel. Her har jeg bare farget litt tilfeldige passèer i de to fargene og samtidig utelatt å farge andre området for å oppnå forskjellige nyanser og spill. 

Før:


Etter:


Før:


Etter:


Før:


Etter:



2 kommentarer:

  1. Ble fint med oppfrisking ^^
    Synd sånne knæsje farga falme så fort :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, var godt med oppfriskning. Hadde ikke gått opp for meg hvor blek fargen faktisk var blitt før jeg sammenlignet bildene xD Lillafargen jeg hadde var jo heeelt borte på dette punktet, var bare litt igjen på underhåret, fordi håret der ikke er blitt mye eksponert for sol.

      Slett