22. sep. 2021

Fotologg; Katt og fugl

Her er noen første testbilder jeg tok etter jeg kjøpte nytt kamerautstyr. Måtte jo ta en skikkelig test med telelinsen ettersom jeg var veldig spent på den. Det er et type objektiv jeg aldri har brukt før, men den tror jeg kommer til å bli brukt flittig. Har ikke vært veldig motivert tidligere til å prøve meg på fuglefoto og slikt pga mangel på en slik linse. 

Disse bildene er tatt 28. August, i nabolaget. 





Kommer et til fotoinnlegg om ikke lenge med bilder fra en liten fototur jeg tok senere.

4 kommentarer:

  1. Fine bilda :D e så gøy å ta bilda av dyr, elske det!
    Ser klar forskjell fra forrige kamerautstyr til disse bildan, må få skaffa mæ bedre utstyr sjøl etterhvert. Inspirasjonen e ikke så til stede til å fotografere med halvbra utstyr :/

    Likte godt alle bildan her, fine farga og dybde ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, jeg har planer om mer dyrefotografering framover, får liksom litt mer muligheter med et teleobjektiv :D
      Og objektivet har nok mye å si for en forskjell på bilderesultatene, ettersom dette er et helt annet objektiv enn jeg har brukt før.

      Slett
  2. Sant, objektiv har mer og si enn selve kamerahuset ofte ^^
    Ka slags teleobjektiv har du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sigma 150-500mm f/5-6,3. Syns det funker bra 😊

      Slett