13. juli 2021

Etterlengtet ny hårfarge

God kveld!

I det siste innlegget som handlet om hårfarging fra februar nevnte jeg en farge jeg i flere år hadde ønsket meg.

I dag fikk jeg endelig gjennomført det, i salongen jeg pleier å være hver uke. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det er bare så forbannet synd at fargen vil blekne og etterveksten komme fram etterhvert.. 

Her er blanda bilder med og uten krøller. Absolutt finest med krøller, synes jeg. 













Her er slik fargen så ut før: 



Også noen bilder under prosessen: 

Meg som blondine i sånn ca 15 minutter, morsomt å se meg selv som blond igjen. Har ikke hatt blondt hår på over 10 år.



2 kommentarer:

  1. Veldig fint! 😍
    Likte det også aller best med krølla, mem uansett fint 🥰
    Hadde jo også blått og lilla for en stund tilbake og likte det godt ^^
    Ser ut som det e mest blått, æ innbilte mæ motsatt, at du kom til å ha mest lilla og litt blått, men kan jo hende det bare ser sånn ut og xD uansett veldig stilig :D har lyst å gjøre noe med håret sjøl snart, lei av det lange håret som bare heng der og med sykt mye ettervekst xD vurdere å bare klippe bort alt opp til den naturlige fargen og evt farge mørkt om noen punkta e rød enda etter klippen, så evt farge med noe anna, men poenget va jo egentlig å få håret så friskt som mulig igjen xD
    Kordan kjennes håret ditt ut etter bleking og farging no? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, stemmer, hadde glemt det igjen så måtte gåå inn på Instagramen din å se xD haha. Fant forøvrig og bilder/video av Aske som kattunge, ligner ganske mye på Lucifer ^^

      Men ja, hovedtanken var mest lilla, men viste et bilde av omtrent hva jeg ønsket så ble det egentlig bare farget med tilfeldig plassering med 3 forskjellige farger siden det skulle gi den effekten jeg var ute etter. Og så ble det brukt 2 blåtoner så. Men likte det sånn uansett ^^

      Ja, du har jo bortimot svart hår så du å jo lystne veldig for å i det hele tatt skifte farge, så du må jo egentlig bruke bleking uansett, så har vel ikke så mye å si da om du likevel kommer til å farge det igjen xD

      Det var jo ganske tørt etter bleking, men det er vanlig, men etter den andre fargen satte i kjennes det greit ut. Tørrere en normalt da, men det vil nok gå seg til etter noen vask og kur. Ellers er det bare at jeg er litt sår i hodebunnen etter at den har fått gjennomgå litt idag xD

      Slett