6. juni 2021

Happy in Pineapple: 20% avslagskode

For en rekke uker tilbake siden fikk jeg en melding fra en dame på Instagram om at hun likte feeden/bildene mine og ville invitere meg til å bli en ambassadør for deres nettbutikk Pineapple Clothing, hvor det selges masse varianter av tightser, trenings- topper, t-skjorter, kjoler + med søte, fine og fargerike design. Jeg takket ja og startet med å kjøpe en trenings- topp. Tingene jeg kjøper skal jeg fotografere mens jeg har det på og legge ut på sosiale media. 

Du får 20% avslag ved å bruke rabattkode lynbren og handler gjennom denne linken. Ta en titt innom, så finner du garantert noe som faller i smak! 




Så fikk jeg ideen om å hekle en ananas som en slags maskot for disse produktene.


Gjerne legg igjen en kommentar dersom du handler og bruker rabattkoden :) 

1 kommentar:

  1. Veldig fin treningstopp :D elske jo sånn havtema ^^
    Tror æ må bestille noe der sjøl snart ^^
    Så søt den ananasen va også :D

    SvarSlett