19. mai 2021

Knit & crochet: Sommergenser og annet

På tide å legge ut litt kreasjoner igjen, siden det har blitt en del. Forrige gang la jeg bare ut påskerelaterte ting jeg hadde laget, men har laget andre ting både før og etter. Dette er ting som er laget siden januar.


Putetrekk



Sokker




Sommergenser






Kluter
Disse er strikket, ikke heklet. Siden jeg har lært meg sånn smått å strikke, så ble det et par kluter. Den blå er det første jeg strikket, så den ble ganske skjev og ujevn, men er ganske fornøyd med den lilla. 



Mexicaner pingvin
Denne ble et hasteprosjekt som jeg startet med dagen før bursdagen til broren min, så han skulle få den sammen med en likørflaske. Fikk ideen pga hatten fra Tequila- flasken. 



Grytekluter/gryteunderlag








4 kommentarer:

  1. Masse fint her :D
    Likte genseren og pingvinen va veldig søt ^^
    Fint mønster på gryteunderlagan/gryteklutan.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Er den genseren noe du kunne brukt? ;D

      Slett
  2. Ja ^^ kanskje i en anna farge. Grønn hadde vært fint ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ok x) Tenkte sånn for framtiden, men det finnes jo mange forskjellige grønn- nyanser da så spørs jo hva slags grønnfarge du ser for deg xD

      Slett