11. apr. 2020

Påskepynt og syslerier

Da var det Påskeaften og jeg har stressa litt med å få ferdig blant annet en duk. Jeg hadde lite påskepynt fra før, så fant ut at jeg måtte lage meg litt, samt at jeg har kjøpt litt i tillegg.

Her er i alle fall bilder fra påskestuen min i år. 




Heklet ferdig denne påskeduken i går kveld, så den var ferdig strøket først i dag. Men jeg er i alle fall veldig fornøyd med den! 



Påskeegget oppi vogna til kyllingen er noe jeg nylig har heklet. 


Også har jeg heklet flere mindre påskeegg og lagd som uro.




Og et par påskehøner.







Ønsker dere en videre god påske! 

2 kommentarer:

  1. Fine ting du har lagd :D Likte både duken, uroen og hønene. De hønene spesielt, supersøte ^^

    Like også den gule blomsten og glasskuppelen fra Nille som æ har sjøl ^^
    Og den kyllingen med vogn va også fin, tror ikke de hadde den på den Nille æ va på, så den hvertfall ikke :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Innså at jeg glemte å legge ut noe i dette innlegget, men tar det i neste innlegg :P

      Åja, jeg så den kyllingen med vogn på Nille i Brumunddal en stund tilbake, og tenkte at "den må jeg kjøpe når jeg får penger", og når jeg var på Nille på Raufoss så hadde de bare et par stk igjen xD Så jeg var jo heldig at de faktisk hadde igjen noen da. De hadde også igjen bare èn av den kyllingen du hadde kjøpt :P

      Slett