10. feb. 2019

Makeup Mekka Limited Edition produkter

De hadde jo midnattsalg på Makeup Mekka her om dagen + litt rabatt fra før av på enkelte varer, så selvfølgelig ble jeg å handle litt...





Denne søte kabuki- kosten og den hjerteformede kluten var hovedgrunnen for at jeg fant på å handle, i og med at disse er Limited Edition. Kosten blir nok bare stående til pynt framfor å bli brukt. Når det gjelder kluten så har jeg to sånne fra før, bare større og i rektangelform. Denne er til å fjerne sminke bare med vann. De er fantastiske, så gjør ingenting å ha flere eksemplarer av den. 




Var og dum nok til å kjøpe enda et øyeskygge- palett.. Som om jeg ikke har nok fra før. Men denne er også Limited Edition, så det er god nok grunn! 
Tenkte jeg skal prøve meg på noen valentin- looker med blant annet dette palettet i løpet av de neste dagene. 

1 kommentar:

  1. Søt den hjertekluten og også kabuki-kosten ^^

    SvarSlett