16. feb. 2019

Dagen etter alle hjerters dag

I og med at kjæresten kom sent hjem på valentinskvelden, tok vi en slags feiring i går istedet. Ikke det at vi gjorde noe utenom det vanlige, så det ble ikke noe spennende, men jeg fant på å dekorere litt for å overraske han til han kom hjem fra jobb. 









Ballongene kjøpte jeg på Wish for rundt ett års tid siden, og har glemt at jeg hadde de. Hjertene har jeg laget selv veldig enkelt ved hjelp av hvite ark (i mangel på røde), penn, rød sprittusj, saks og hyssing. 


Siden det var fredag og vi ikke har råd til å gå ut nå, så ble det bare en rolig hjemmekveld med taco til middag, og etterpå hjemmelaget iskrem med jordbær og sjokoladetrekk til dessert.



Denne isen er kjempegod, langt bedre enn butikk-is og veldig enkelt å lage. Si gjerne fra om du ønsker oppskrift.



Fikk også denne skjønningen i gave da Patrik kom fra jobb sent torsdag kveld. Denne pekte jeg ut for han på danskebåten og sa "den er et eksempel på noe jeg hadde likt å få i valentinsgave". Det var den eneste de hadde med akkurat det antrekket, som jeg syns skilte seg ut, så han hadde klart å snike den med seg i kassen på TaxFree'n. Elsker den. 


Selv fikk han en liten Groot- bamse (fra Marvel's Guardians of the Galaxy), som jeg tenkte han kunne ha i ruta på bilen, og en sjokoladeplate av meg.

2 kommentarer:

  1. Veldig koselig pynta. Fint med alle ballongan :D og søte bamsa ^^

    SvarSlett