2. jan. 2018

Makeup look: New years eve

Da var vi noen dager inn i det nye året, og for min del startet året med sykdom - og forsåvidt for hele familien her. Jeg våknet opp med både feber og hodepine og det ene med det andre i går, så det er jo ikke den beste starten. Men jeg håper på et langt bedre år, for fjoråret har vært vanskelig.

Dette var forsåvidt nyttårslooken min, hvor jeg har brukt noen av de nye produktene fra Linda Hallberg, pluss at jeg hadde sølvglitter i luggen.







Productlist:

Base:

Smashbox Photo Finish Primer Oil
Urban Decay All Nighter Foundation - 0.5.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
Linda Hallberg Cosmetics
- The Infinity Palette - Cigar, Andromeda, Pinwheel, Virgio og Milky Way.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Linda Hallberg Cosmetics
- Flash Crayons - Aueva Flash.
- Enchanted Secrets Palette - Zephyr.
Wet n Wild 
- Studio Eyeshadow Palette.
- Coloricon Eyeliner - Bronze.
Makeup Mekka
- Long Lasting Brow Tint - Light Brown.
- The Brow Wow Pencil - Light Brown.
bareMinerals Lash Domination Mascara - Intense Black.
YSL Vinyl Couture Mascara - I'm the Storm.

2 kommentarer:

  1. Fin look :D
    Likte fargen på øyesminken og kult med glitter i håret ^^

    SvarSlett