12. des. 2016

Kalenderlukene 7 - 12

Har nå fått åpnet 6 luker til i kalenderen.


Må ærlig si jeg ofte har blitt litt skuffa over hva som har gjemt seg inni dem, men er da noen ting som er fullt brukbar. Er spesielt de sminkekostene og andre verktøyene jeg har vært skuffa over, for det er neppe ting jeg kommer til å få noe særlig bruk for, og kostene er igrunn helt ubrukelig sånn som jeg ser det. Spesielt den fra luke 7 som vises under. Den var stiv, skeiv og rar, et eller annet riv ruskende galt med den i alle fall.. Men veldig fint med leppestift, lipliner, øyeskygge, neglelakk og pynt til negler!


Fra venstre: Luke 7-12: Øyeskyggekost, lipliner, tåskiller, svamp, øyeskygge palett og rhinestones.



Så ville jeg vise noen flere ting fra adventskalenderen fra svigerforeldre.

Åpnet den svarte ene dagen og den hvite dagen etterpå. Slo meg ikke før begge var åpnet, men vi fant ut tekstene passet mistenkelig godt til meg og typen (den svarte til meg og den hvite til typen). Måtte spørre svigermor om hun hadde tenkt på det da hun kjøpte de, og det hadde hun visst. Haha :D


Også fikk jeg noen kjempesøte pulsvarmere, som svigermor har laget!



Kommer nytt innlegg med kalenderluker søndag/mandag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar