19. des. 2016

Coat obsession

God desemberkveld!

Har vært sååå fint vær her i dag, og et fantastisk fotolys, så jeg kunne ikke la sjansen gå fra meg. Fikk en ny kåpe i posten for noen dager siden, som jeg bestilte på wish for mellom 4-6 uker siden. I dag er det den som har vært i "rampelyset".






Den er faktisk litt trang over bysten, selvom den er i str XL, men er asiatisk størrelse og da blir det ofte smått!

Jeg har jo tre andre kåper også fra før, som er vist på denne bloggen tidligere år. Har totalt 4 nå, men det er fortsatt aaaaaltfor lite, vil jeg påstå! Finnes så mange utrolig fine kåper ute som man kan få tak i. Begynner å tro jeg har en liten obsession for dem!


Dette er den første jeg kjøpte. Kjøpt i 2013.



Den andre, som er kjøpt i slutten av 2013/begynnelsen av 2014. Denne brukes flittig enda! 


Dette er den nest siste jeg kjøpte, kjøpt nå i vår dette året. Den er faktisk ikke brukt så mye enda, men den er litt stor. Skulle egentlig få sydd den inn litt, men har ikke kommet så langt. 

Anyways.. Syns de er kjempefine alle sammen. Need moooore!

1 kommentar:

  1. Kjempefint lys ja og snøøø *__* elsk!
    Veldig fin kåpe også ^^
    Æ vil også ha flere!! x)

    SvarSlett