4. nov. 2016

Makeup look: The Infinite

Lagde en sminkelook i dag hvor jeg stort sett begrenset meg til å bruke kun et palett. Det er et palett jeg fikk i posten for ca 3 uker siden, som jeg har gledet meg til å teste ut skikkelig, så det var det som var målet med denne looken. Dette er et nytt palett fra min favorittblogger og makeup artist Linda Hallberg, som nylig har lansert eget sminkemerke: LHcosmetics.


The Infinity Palette. Dette er et palett som kan brukes til hva enn du måtte ønske egentlig: kontur, highlight, blush, øyeskygge, leppe and the list goes on. Det er lite og nett, og er perfekt for å ta med på reise! Bestilte og en eyeliner- kost, da den jeg hadde fra før begynte å bli slitt.

Det er også cruelty free og de fleste skyggene er veganske - bortsett fra Andromeda og Pinwheel (de to rosa).






Her er i alle fall looken jeg lagde med dette palettet.







Productlist:

Base:

Smashbox Photo Finish Primer Water
Glominerals Pressed Base - Natural Fair
LHcosmetics The Infinity Palette - Cigar, Andromeda og Milky Way

Eyes:

Makeup Mekka Eyeshadow Magnet
LHcosmetics The Infinity Palette - Zwicky, Fornax og Pinwheel
Maybelline New York Master Ink - Matte White
bareMinerals Lash Domination Volumizing Mascara - Intense Black
Kryolan False Lashes - No. 9352

Lips:

Limecrime Perlees Lipstick - Roswell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar