27. nov. 2016

The look of Black Friday

På fredag dro jeg og typen på en liten handletur, da det var Black Friday - som antakelig alle fikk med seg! Følte for å stelle meg litt i den anledning, så det ble det mørke øyne med shimmer og halo og røde lepper for å matche den røde kjolen :)

Jeg bruker sjelden grønne toner i øyeskyggen, da jeg føler meg ukomfortabel i det, men fungerte greit denne dagen. Foretrekker å bruke rød/kobber/lilla- toner, da det fremhever grønne øyne!






Productlist:

Base:

Kicks Mattifying Primer
Urban Decay All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation - Shade 0.5 / Fair Porcelain
Makeup Mekka Matte on the go Baked Powder - Transparent
LHcosmetics The Infinity Palette - Cigar, Andromeda, Milky Way og Virgio.

Eyes:

Makeup Mekka Eyeshadow Magnet
Makeup Revolution I Heart Chocolate Palette - More!, Piece Me Together og Chocolate Love.
Urban Decay Moondust Palette - Lightyear og Lithium.
Makeup Mekka Water Resistant Eyeliner Pencil - Black
Makeup Mekka The Brow Wow Pencil - Light Brown
bareMinerals Lash Domination Volumizing Mascara - Intense Black

Lips:

Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Lip Liner - Only
Makeup Mekka Lipstick Wheel - Trend Fever: Vast og Acoustic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar