10. mars 2015

Helgens innkjøp

Syns jeg har handlet farlig mye de siste dagene... 

Handlet en del på torsdag, denne dagen visste jeg hovedsakelig hva jeg skulle ha, så hadde satt noen mål for dagen. Det regnet og var surt og kaldt, så jeg og Viveka sprang gjennom regnet fra sted til sted for å bli ferdig med handlinga. Haha.

Fredag handlet jeg også litt, sammen med Patrik. Her er i alle fall noe av de tingene jeg kjøpte disse to dagene.

Øyeskyggepalett: Viva La Diva - Metal Eyeshadows.
Ardell Clear Adhesive (Vippelim)
Beautyblender



Nisim Shampoo og Balsam. Har sett etter denne lenge, selges visst bare på apotek eller nett, og er ikke alle apotek som har den, så den er vanskelig å finne. Den koster en del og, men nå hadde jeg råd til den, og var heldig som fant den omsider, for jeg har trengt shampoo en stund. Jeg har jo plagdes lenge med håravfall, og har brukt denne serien en gang før, og har hatt inntrykk av at den har fungert da, så nå prøver jeg igjen :) 

God Vikafjell- jakke. Patrik har en del sånne, som jeg liker å låne når jeg er kald (de er alt for store til meg dog), så fant plutselig ut at jeg kanskje skulle hatt en selv. Denne er meg jo mer passelig i og med at det er dame- modell. 

Putetrekk til sånne gigantiske hotell- puter :) Et par grå/beige og et par lilla. 


Fin leppestift fra MAC (Viva Glam IV). Har hørt mye bra om disse leppestiftene, og har hatt lyst å prøve dem ut, samtidig som jeg har hatt lyst på ny leppestift.

Hadde fått en veske i bursdagsgave, og veska var veldig fin, men tror ikke jeg ville brukt den så mye (vertfall ikke før veska jeg bruker hadde blitt ødelagt..) Så jeg byttet den heller i noe jeg tror jeg vil bruke mer; denne fine blusen. 

Dette var bare mesteparten, men ikke absolutt alt. La også inn en bestilling på Wish her om dagen i felleskap med Viveka og Patrik, så kan jo for første gang dele hva jeg har bestilt før jeg faktisk får det i posten...

To gensere i grønn, og lilla. Har en slik en i blå, som jeg har blogget om tidligere. Viveka bestilte forresten også en sånn i blå. Den ble min nye favorittgenser, så bestemte meg for å kjøpe et par til i andre farger. 




Også var det en søt kjole, som både jeg og Viveka bestilte.



3 kommentarer:

  1. Har jo også det mettalic eyeshadow-palettet og synes det e overraskanes bra til å være så billig. Sterke, fine farga. :) Og sånn shampoo og balsam hørtes bra ut, selv om æ ikke slit så mye med håravfall. Har nok av hår og det e så tykt xD Men ka dem kosta?

    Den gensern ser god og varm ut, har noe lignanes sjøl no faktisk, som æ fikk i julegave. En blå en, ikke samme merket da men, e også sånn samme type stoff og god og varm :)

    Leppestiften likte æ også, fin farge :) Blir nok å kjøpe mæ en sånn sjøl også etterhvert, ikke samme farge da. Blir sikkert å få prøvd på en sjøl der, så får æ se kordan æ passe best. :)

    Den hvite blusen va fin, du kledde den. ^^

    Når det gjeld tingan fra Wish, så glede mæ mæ også til å få dem. Spesielt kjolen e æ veldig nysgjerrig på :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Sa vel hva de kosta sist jeg var i byen da xD haha. Men de koster 249,- pr stk, så bortimot 500,- tilsammen for begge.

      Takk ^^ syns og den var fin.

      Ja, jeg er og veldig nysgjerrig på kjolen. Håper bare den passer.. O_o

      Slett
  2. Åja, stemme, haha.. ikke alt æ klare å huske, haha xD

    Np :D

    Ja, sant.. Den kan fort bli liten tror æ :( Men får håpe den passe ja!

    SvarSlett