26. des. 2012

Julekvelden

God kveld! Da var julaften over for denne gang. Er alltid like trist. Tar vanligvis lang tid før dagen kommer (dåg ikke de siste to årene)! Så er dagen over før du vet ordet av det... Men jeg kom aldri helt i julestemning dette året. Ikke engang på dagen.. Selvom jeg satt meg ned å så på litt av både Askepott og Reisen til julestjernen - mens jeg lakket neglene.

Her er bilder fra julekvelden min!


Etter alle gavene var på plass! Vi har for lite juletre!...

Julemiddagen

Nathaniel og onkel Sondre

Nisse-Nathaniel med sin mamma


Nathaniel med tante og mamma

Min julelook;


Og julenegler - som jeg ble ganske fornøyd med!


Til slutt et par koselige familiebilder..

Meg, Sondre, Mamma, Frode (stefaren min), Alexander, Connie, Pappa og lille Nathaniel. <3 p="p">

En veldig koselig jul, selvom julestemningen ikke var helt på plass. Kommer antakelig til å legge ut et gave-innlegg etterhvert også. 

Ha en fortsatt fin romjul!

Hvordan var din julekveld?
Hva syns du om bildene, outfitet og neglene?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar